Будь-який бізнесмен знає, що непросто створити «зоряний» продукт або проект. Особливо на тлі пропозицій конкурентів і перенасиченістю споживачів. Знаєте, в чому головна трудність?

Коли ми вирішуємо домогтися успіху – зазвичай дивимося на приклади успішних бізнесів. Намагаємося робити те ж, що їх власники. І … помиляємося.

Процвітаючий бізнес починається з розуміння його засновниками … ні, не критеріїв успіху. А проблем, які за допомогою їхнього продукту можуть вирішити споживачі. Це – непорушне правило.

Проблема

Грамотно знайти проблему не так просто, як здається. Наведемо приклад з медицини. Якщо у людини болить голова, біль – це симптом. А причина може бути будь-що. Знайти проблему – те ж саме, що й точно визначити причину болю в нашому прикладі. Це – перший крок.

Рішення

Другий крок – знайти рішення проблеми. Наприклад, якщо головний біль викликаний підвищеним тиску (ось вона – проблема), потрібно його знизити. Це і буде рішенням. Знайдене рішення зробить ваших клієнтів щасливими.

Продукт

Третій крок – створити продукт на основі отриманого рішення. У нашому випадку продукт – те, за допомогою чого можна знизити тиск. Чудо – таблетка, комплекс лікувальних процедур для гіпертоніків, вправи для зняття стресу. Завдяки продукту Ви заробите на те, що робить Ваших клієнтів щасливими.

Запуск продукту

Звичайно, знайдене Вами рішення повинно бути інноваційним і вигідно відрізнятися від пропозицій конкурентів. І, що не менш важливо – реалізованим. Виробництво продукту і його просування – четвертий крок.

А тепер – головне!

Одній людині дуже складно зробити всі чотири кроки. Тільки геніальні підприємці здатні знаходити проблеми, генерувати їх вирішення, створювати на основі рішення продукт і забезпечувати процес реалізації. У більшості випадків успішний бізнес – результат колективної творчості і взаємодії. Тому – спирайтеся на команду!

Люди різні. У кожного свій темперамент, стиль мислення, призначення. Згадайте, можливо Вам доводиться працювати в одному колективі з похмурим критиканом. Зітхання  з будь-якого приводу нічим хорошим не закінчиться. Але не поспішайте дратуватися – перед Вами ідеальний проблематізатор.

Інший приклад – мрійник, схиблений на новинки і чекає, що з дня на день вчені винайдуть машину часу. Це – ідеогенератор, що видає нестандартні рішення. Між іншим, з огляду на сучасні тенденції, Ваш головний діамант.

Цікавий, балакучий, артистичний, з “б’є через край” енергією персонаж – геніальний комунікатор. І це далеко не всі типажі співробітників.